
GET INNERGIZED
copywriting, content branding, conceptontwikkeling, strategisch meedenken
WIE?
Get Innergized is het bedrijf van Loek, een rasoptimist zoals je die niet vaak ziet. Als mental coach richt hij zich op het helpen van mensen en organisaties bij hun werkgeluk, vitaliteit en leiderschap. Hij houdt het niet alleen bij ‘praten’, maar voegt er ook een sportief component aan toe met onder andere sportieve clinics. ‘Back to nature’ is zijn grondmotto, want alleen dan kom je uit je comfortzone en ga je terug naar je eigen ‘ik’.
WAT?
Samen met Loek legde ik de basis voor de identiteit van zijn nieuwe bedrijf. Ik dacht mee in de bedrijfsnaam, stelde de propositie op, personaliseerde zijn doelgroepen en bracht al zijn ideeën samen tot drie specifieke diensten. Ook richtte ik zijn storytelling in en bepaalde de tone of voice. Dit alles vatte ik samen in één document volgens de why-how-what-methode van Simon Sinek.
Vervolgens heb ik het hele proces rondom branding, huisstijl en website geleid. Hierbij schreef ik alle webteksten en verzorgde ik de fotografie. Daar stopte het niet, want we plakten er tot slot nog een online lanceringscampagne tegenaan op LinkedIn, Facebook, Instagram en Google Adwords.
De huisstijl en website van Get Innergized is ontwikkeld door Facemakers. Ook werkten we samen tijdens de online campagne, waarbij zij de coördinatie van LinkedIn en Google AdWords verzorgden.
EN?
‘’Via mijn netwerk werd mij Bo aanbevolen aangezien ik net voor mezelf was begonnen en behoefte had aan een kundige en bevlogen mediadeskundige. Na ons kennismakingsgesprek heeft Bo direct geschakeld met haar partners zodoende een totale oplossing te kunnen bieden voor zowel identiteit, merkbelofte en marketingcampagne inclusief het ontwerpen en bouwen van een passende website. Het resultaat mag er zijn en ik ben erg positief over de creativiteit, bevlogenheid alsmede openheid van communicatie en prijsstelling die Bo heeft geboden. Een aanrader voor iedere starter die in de toegevoegde waarde van een sterk merk en onderscheidende positionering gelooft.’’
Loek Vaessen, eigenaar Get Innergized