Skip to content Skip to footer
Copywriting

Ik ben al lange tijd betrokken bij deze bekende horecaketen als het gaat om het creëren van content en het ondersteunen in de content marketing. Ik verzorg alle offline copy voor in de stores (zoals binnenkort het nieuwe menu!), creëer content voor de social media en schrijf de online nieuwsbrieven.

Klant:Danny DengJaar:2019

Dadawan

Wie?

DADAWAN is inmiddels niet meer weg te denken uit Maastricht, Eindhoven en Arnhem. Dit groeiende Aziatische fusionconcept biedt elke foodie een ‘worldly dinner’ met ‘small town prices’. Na je eerste bezoek word je als vanzelf verliefd op gerechten als de stone bowl en de poké wan. Gezonde gerechten met een onvergetelijke bite, voor een héle eerlijke prijs.

Wat?

Ik ben al lange tijd betrokken bij deze bekende horecaketen als het gaat om het creëren van content en het ondersteunen in de content marketing. Ik verzorg alle offline copy voor in de stores (zoals binnenkort het nieuwe menu!), creëer content voor de social media en schrijf de online nieuwsbrieven.

Daarnaast regel ik bij events de gehele PR. Tijdens de opening van de store in Eindhoven heb ik bijvoorbeeld ondersteunt in de totale opzet, persberichten geschreven, fotografen ingehuurd en het contact onderhouden met bloggers en influencers.

En?

De persberichten die ik schreef voor de opening van de store Eindhoven en daarnaast het inzetten van robots als high-end bediening in de store Maastricht, hebben meermalig gezorgd voor publicaties in het nieuws. Waaronder zelfs de New York Times!

Lees hier de publicatie in het AD.

Check hier de publicatie in The New York Times.